Sahabat...

on Tuesday, April 21, 2009

Sahabat...

semua org mempunyai sahabat,so kali ini aku akan tunjukkan sahabat2ku di utp yang tidak akan aku lupakan untuk selama-lamanya sehingga akhir hayat aku.Kalau otak dan ingatan aku di bawa ke dunia akhirat pon,aku tak mahu lupakan mereka kerana mereka banyak berjasa kepada ku.So,aku akan menulis dengan ringkas dan lihat lah video ini.



video

Hmm...aku bukan ict or bis student dan tidak mengambil mascom,so jangan hina lah yer kalau benda ni tidak memuaskan hati anda.

2 comments:

F a r i z z a i d I said...

ok, best friend forever.
mcm ar kaw nak kuar utp dah~ ekeke
=D

Mohammad Akmal said...

weh video kau x leh play pun...

Post a Comment