Assalamualaikum sebagai pembuka bicara

on Thursday, April 16, 2009



Holla,konichiwa,damaste,vannakam,ni haw ma?

Blog,sebelum ni aku tulis kat myspace jer,sbb aku tak bape faham dengan bnda2 asing kt blogspot ni.Well,i'm going to learn it by now.I want to prove that,I also can have my own blog.No need to depend on myspace anymore to express my feelings or wat so eva things.Ngee.Pada mulanya aku takut nak buat blog ni,sebab aku tgk ramai blogger kena tangkap dengan polis contohnya Raja Petra.Ada yang kena soal siasat lak.Hmm...inilah bila kemudahan it disalahgunakan(betulke ape aku ckp ni?).Tapi tak pe lah.Aku bukan tulis pasal politik pon.Aku tulis pasal diriku,keluargaku,rakan2ku,jiran sebelah rumah ku,depan rumah ku,belakang rumah ku,atas rumah ku?,dan masyarakat Malaysia yang berbilang agama,bangsa dan budaya.Ceh wah,poyonya ayat.

So sebagai permulaan dan perkenalan,aku akan bercakap mengenai diriku.Malu lah plak nak cakap mengenai diriku.Ok,nama aku Muhammad Aizad Iqram bin Mohd Sani.Dilahirkan pada bulan julai 1991.Anak bongsu daripada 2 adik beradik.Tinggi aku?agak2 korang rasa bape?haha,me pendek je lorh,about 165 cm.Berat?ringan je lorh...54 kg.Aku ni kecik jer orgnyer.Comel lak tu(angkat bakul).hahaha...

tak ley blah.Apa yang aku suka dan apa yang aku tak suka?Aku suka shopping,bergossip,ketenangan,pegi kt laman hijau,kedamaian.Aku paling tak suka hura-hara,bising yang melampau,orang yang annoying,dan orang yang suka menjatuhkan aku.AKu suka makan pizza,nasi ambang(orang jawa meh),dan kacang pool(orang arab jugak meh).Minuman?Air barli dan cikong panas.Jaga suara.

Aku memang seorang yang secretive dan tak ambil peduli hal orang.Korg punya hal,korg punye hal lah.AKu x masuk campur.AKu adalah aku.So,accept it or get lost.ngee..

Terkasar pulak.Aku ni memang pendiam mula2 jer,tapi bila dah lama memang talkative.Aku berdarah campuran bugis,jawa,arab,cina and melayu(bnyknyer,patut r rupa mcm ni...).Hahaha...pape je lah.Janji aku adalah bumiputera yang bertauliah.Ngee.

Rasanyer itu jer kot pasal diriku.Tiada pape utk aku cakap lagi.So,kalu nak kenal aku dengan lebih rapat,tgk lah myspace aku....www.myspace.com/budakcute_91...jap,url tu x ley blah lah





Hahaha...inilah aku yang sentiasa ceria,cute,comel,budak kecik and childish..ngee




Inilah aku semasa hari2 terakhir persekolahan aku.Ngee....

2 comments:

mufazai said...

slmt blogging!
haha,
x leh tahan desribe diri sndri.

=D

Puccaz_Pyan said...

vannakam
haha

Post a Comment