Gudluck utpians

on Wednesday, July 22, 2009

Hurm,kawan2 aku kat utp masing-masing dh daftarkan diri kat ostel diorg.Tawun ni diorg duk V2 n V1.Maybe diorg seronok kot duk kt situ.Maklum lah,nak gi klas pon dekat.X perlu menempuh perjalanan dengan matahari yang mencanak tu.Kalau blk ptg pon x perlu pakai payung.Betul x syafiq?

Syafiq

Fai lak,boleh lah bangun lambat tiap2 ari.Tapi subuh jgn tinggal lak.So aku harap ko x de lah nak ponteng klas pagi yer
(walaupun aku taw klas korang isnin smpi khamis start kul 8)
huhu...Kali ni faiz rumate dengan macgregor.Macgregor tu rajin taw faiz,so ko jgn nak ponteng2 lak.Hope korang hepi lah yer

faiz n macgregor
(rumates)

Anas lak,aku dengar sem ni dia bawak keta.Keta baru gitu.Wah seronoknya korang,kami(aku dengan den) tak boleh bwk keta smpi 3rd year.Sedih taw,tp kalau ley bwk keta pon,kitaorg masih lum ade lesen.So anas jaga bek2 taw keta tu..

Anas...rindu ko seyh

Siapa lagi ekh aku lum sebut?of coz lah si radius berbahaya yang terkenal si syahril...
Syahril rindu ko seyh.Kt um ni x de syahril taw x.X de yang fesyen addict mcm ko.AKu dengar sem ni ko dpt blk sorg.Yeay,nnti ley lah kitaorg tumpang tido blk ko.ley kan syahril?So aku harap ko akan terus jd fesyen addicts k.I hereby n honestly said,i'm adore ur fashion.Harap impian ko utk jadi model akan jadi realiti

Syahril n ...


Rasanya aku dh tulis pasal kwn2 aku kt utp kot.Ops,aku maybe trlupa somebody kot.Siapa ekh?hurm.....

Eh,ni siapa ekh?Eh....ni daniel.Hahaha,daniel dh jadi rumate aku kt um ni.Kitaorg happening kot.Bershopping x igt dunia.Kalau kuar berdua tu,tgh mlm bru blk.Hahaha....Tapi siapa sebelah daniel tu ekh?hurm,x igt lah...












1 comments:

Anonymous said...

anonymously... i follow ur blog...
damn surprise on d way u appreciate ur frindship...
btw...
awk x kn dpt replace ur friends in utp...
but someday...somewhere...somehow...
u'll get new friends tht will complete ur life...
even they r no other better thn ur friends kt utp...

Post a Comment